sprite
Gemeente Zemst

Centrale Aankoopdienst

De aankoopdienst beoogt een kostenbesparend beleid te voeren met aandacht voor interne controle, milieu en veiligheid. Dit gebeurt onder andere door het centraliseren van allerlei aankopen van de verschillende diensten. Zo kunnen grotere hoeveelheden aangekocht worden met betere prijzen.

De taken van de Centrale aankoopdienst kunnen omschreven worden als:

  • Opvolgen van allerlei contracten
  • Opmaken van bestelbon’s
  • Het opstellen, afsluiten en beheren van overheidsopdrachten (aankopen, leveringen of diensten) en dit volgens de wetgeving
  • Controle op de besteding van de in het budget voorziene kredieten

De Centrale Aankoopdienst vind je op de eerste verdieping van het gemeentehuis, aan het loket van het secretariaat.

 

Hoe kan je ons contacteren?

Luc Breugelmans

Centrale Aankoopdienst

De Griet 1

1980 Zemst

T 015 61 88 82

F 015 62 71 77

E gemeente@zemst.be

Postadres

College van Burgemeester en Schepenen

De Griet 1

1980 Zemst

F 015 62 71 77

E gemeente@zemst.be

Contact

Centrale Aankoopdienst

De Griet 1

1980 Zemst

T 015618882

E gemeente@zemst.be