Meldingen via www.zemst.be/melden

Mede door de winterprik ontvingen we de voorbije dagen heel wat meldingen. Voor een snelle behandeling registreer je je melding best via www.zemst.be/melden.

Een (gemeentelijk) fietspad dat niet goed gestrooid was? De vorst die schade aangebracht heeft aan het wegdek? Straatverlichting die blijft branden?
Laat het ons weten via www.zemst.be/melden. Door de juiste categorie te kiezen (vb. sluikstort, probleem met waterleiding, probleem aan openbaar domein,…) komt je melding meteen bij het juiste team terecht.
Dit is niet noodzakelijk een gemeentelijke dienst. Voer je er een melding in over een probleem met de huisvuilophaling, dan komt die rechtstreeks terecht bij Incovo.
Een melding via de juiste weg, betekent meestal ook een snellere afhandeling. En daar is iedereen mee geholpen. Je kan via de meldingspagina zelfs een compliment geven!

Gepubliceerd op dinsdag 16 februari 2021 13.14 uur

Naar gemeentehuis? Enkel voor dringende zaken na afspraak

De gemeentelijke diensten doen er in deze coronaperiode alles aan om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Hou er rekening mee dat je niet zomaar het gemeentehuis kan betreden. Om je veilig te kunnen helpen werken wij enkel op afspraak voor dringende zaken.
Check eerst of hetgeen je nodig hebt, online te verkrijgen is via www.zemst.be/eloket.
Indien dit niet het geval is en je dringend iets nodig hebt, kan je voor sommige producten een afspraak maken via de website of via een telefoontje naar het onthaal op het nummer 015 61 88 90. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 16 uur.
De meest actuele info over corona kan u vinden via deze link.
Vragen over corona? Mail naar corona@zemst.be.